Saturday, January 06, 2007

 

Uppdatering

Väggarna är numera brutet vita, vilket lett till att jag upptäckt att dörrarna är något mindre vita än de borde vara. Nåja. Färg&pensel står på inköpslistan.
White Door - Love Breakdown

Musikstilen har till stor del bytts till mash-up. Positivt, crazy, livsbejakande, skumt. Bara bra med andra ord.
Dj C - Boots 2

SL-kortet är utkastat, från och med nu är det promenader som gäller.
(I själva verket upphörde det att gälla, och någonstans kan jag ju försöka spara in lite deg, både den runt magen och den i plånboken)
Per Gessle - På promenad genom stan

Jag tror, och har även fått det förklarat för mig, att 2007 kommer att bli än mer volatilt än 2006. Åtminstone än H2 2006. Då menar jag mer än bara räntor och valutakurser.
Kent - Rollercoasterhabit

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?